Prijavi se

za prisustvo na ovogodišnjem savetovanju

POŠTOVANI MALINARI

Zbog vašeg velikog, konkretnog i ozbiljnog interesovanja za ovo savetovanje, te istovremeno "opuštenog" interesovanja i pristupa vaših otkupljivača ili organizatora proizvodnje, u hodu smo prepravili i prilagodili format prijavljivanja i rezervacije vašeg mesta za učešće na ovom savetovanju.

Odvojili smo određeni broj mesta za direktno prijavljivanje i od ovog momenta pa u narednih deset dana, možete se samostalno prijaviti jednostavnim slanjem vašeg zahteva na e-mail adresu: hoyafruit@hoya-vs.com, gde ćete navesti samo vaše ime, adresu i broj telefona, a na e-mail sa koga ste poslali zahtev, biće vam potvrđen prijem vašeg zahteva i potvrda vaše registracije, tj. ulaznice, koju ste u obavezi preuzeti do ponedeljka 24.01.2022. do kraja radnog dana, u prostorijama "BERRY CENTRA", Požega, Milićevo Selo bb, magistralni put Požega-Arilje.

Za sve učesnike koji dolaze iz inostranstva, potrebno je da nam svoj dolazak potvrde najkasnije do 26.01.2022. na mail hoyafruit@hoya-vs.com ili info@vremejezamalinu.rs, a svoje ulaznice će moći preuzeti na dan održavanja savetovanja.

 

Nakon dve godine bez okupljanja (2020 online, 2021. pandemija), na prvom mestu, želimo vam srdačnu dobrodošlicu na REGIONALNO SAVETOVANJE O UZGOJU MALINE "VREME JE ZA MALINU" 2022. GODINE. Posebno smo srećni što nakon pune dve godine imamo priliku savetovanje organizovati onako kako smo počeli 2014. godine, zajedničkim druženjem na jednom mestu.

Ovogodišnje savetovanje malinara značajno se razlikuje od svih prethodnih. Savetovanje o uzgoju maline 2022. posebno je jedinstveno po tome što vam donosi konkretne recepte kada je u pitanju uspešan uzgoj maline sada, i u budućnosti. Celokupan sadržaj savetovanja potpuno je uokviren specijalnošću da vam pomogne u rešavanju svih onih problema (mi ih nazivamo izazovi), koje imate u uzgoju biljaka maline, a za koje ste mislili da su nerešivi, ili ste pak imali ispod zadovoljavajuće proizvodnju kao posledicu nedostatka potrebne informacije. Dakle, ove godine neće biti uobičajenih, klasičnih predavanja sa nizom različitih predavača, već konkretne, praktične preporuke za uzgoj maline koje će svi prisutni moći jednostavno primeniti u svom malinjaku.

Takođe, za razliku od prethodnih, savetovanje ove godine nije drugačije samo sadržajno, već je i organizaciona forma potpuno promenjena u odnosu na sve prethodne. Jedinstvenost u organizaciji ovogodišnjeg savetovanja podrazumeva sledeće:

I

PROMENA LOKACIJE

Sva dosadašnja savetovanja organizovali smo u Arilju, mestu kolevke malinarstva regije. Ovaj put to činimo u Ivanjici, prvenstveno zbog kapciteta prostora u koji možemo primiti zadovoljavajući broj malinara, kao i da ispoštujemo distancu nametnutu dešavanjima sa korona virusom. Birali smo najbliže mesto Arilju, koje može zadovoljiti sve potrebe ovakvog okupljanja malinara, a naravno da ni parking ne bude problem, uz sve ostalo što je potrebno za ovakav događaj. Kliknite za tačnu lokaciju, da lakše možete doći na mesto savetovanja - Hotel B&B Prezident Sađavac 181, Ivanjica 32250, Srbija

II

BROJ MESTA JE OGRANIČEN

Ovaj put, nakon pauze i jednog online savetovanja, vraćamo se u formu u kojoj smo počeli 2014. godine, okupljeni svi na jednom mestu da se družimo, dok stičemo nova znanja i iskustva, te rešavamo probleme u uzgoju maline. Ovo je neprocenjivo bogatstvo, i sada ga sigurno mnogo više znamo ceniti nego prethodnih godina. Važno je naglasiti da ovakvo okupljanje više nije jednostavno kao ranijih godina, obzirom da sada važe neka nova pravila, i nije sve neograničeno kao pre. Budući da smo mi društveno odgovorna organizacija, i kao što vodimo računa o biljkama maline, isto tako pažnju posvećujemo i malinarima, kao i celokupnoj zdravstvenoj bezbednosti svih učesnika savetovanja. Zbog toga smo se jasno odlučili da događaju ovogodišnjeg savetovanja u sali prisustvuje ograničen broj malinara. Kako se radi o izrazito velikom interesovanju malinara za ovaj skup, zbog pravila okupljanja, nismo otvorili prijave da se svi pojedinačno prijavljuju, već smo to uradili preko organizatora proizvodnje, odnosno onih subjekata sa kojim proizvođači imaju saradnju, bez obzira ko su, i iz kojeg mesta dolaze. Ograničeni broj ulaznica za ovogodišnje savetovanje dostupan je svim organizatorima proizvodnje da podele malinarima, odnosno kooperantima koji iskažu želju. Samo oni malinari koje predlože njihovi organizatori proizvodnje, odnosno otkupljivači sa kojima sarađuju, mogu dobiti ulaznice za ovogodišnje savetovanje. Naravno, ukoliko ima onih koji nemaju organizatora proizvodnje, već nastupaju samostalno, neka nam se obrate na naš mail info@vremejezamalinu.rs.

III

SAVETOVANJE NIJE BESPLATNO

Za razliku do svih prethodnih godina, prisustvo na ovogodišnjem savetovanju nije besplatno. Zašto? Svi oni malinari koji žele više, bolje u proizvodnji, spremni su učiti, i za to učenje izdvojiti potreban iznos. Međutim, oni koji ne žele da uče, kada treba platiti za znanje odustaju, kao sve znaju. Da oni koji neće da uče, ne bi zauzimali mesto za one koji žele više i bolje, a broj istih je ograničen, uveli smo ovu simboličnu naknadu. Ta simbolična naknada za malinara ide na trošak organizatora proizvodnje sa kojim sarađuje, jer on želi uložiti u proizvođača da proizvodi bolje i više. Sa ovakvim pristupom težili smo da malinar ne oseti nikakav trošak svog usavršavanja, te da maksimalno organizovano u skladu sa važećim pravilima može siguran prisustvovati ovogodišnjem savetovanju. Takođe, jako je važno da u praktičnoj primeni svih naših preporuka učestvuju i organizatori proizvodnje kako bi svojim malinarima obezbedili sve ono što im je potrebno, a ne da se oni sami snalaze.

Format ovogodišnjeg savetovanja je potpuno drugačiji od svih prethodnih, tako što nudimo malinarima opciju da ih vodimo u proizvodnji, savjetujemo ih 365 dana. Proizvođačima maline nudimo recepte za prevazilaženje svih problema u uzgoju, i to tako da su im svaki dan na raspolaganju, odnosno dostupni. Svi malinari koji slede naše recepte više neće morati brinuti kad i šta uraditi u malinjaku, jer će pravoremeno dobiti stručnu i tehničku podršku.

Svi prisutni malinari će imati priliku tokom druženja postavljati pitanja, iznositi svoje probleme za koje ćemo mi njima ponuditi konkretna rešenja. Na ovogodišnjem savetovanju malinari će po prvi put imati priliku upoznati se sa vrhunskim rešenjima u proizvodnji, potpuno jedan novi pristup koji do sada nisu imali priliku videti. Sve to, uz odgovarajuće materijale je uključeno u cenu prisustva savetovanju, a koja iznosi 2.000 dinara (plus PDV).

Ako ste se odlučili za prisustvo na ovogodišnjem savetovanju, potrebno je da se prijavite kod svog organizatora proizvodnje, odnosno otkupljivača ili hladnjačara, ili bilo koga s kim sarađujete, i da od njega zatražite ulaznice na koje će on upisati vaše ime. Na taj način ste obezbedili sebi mesto na ovogodišnjem savetovanju.

DOBRODOŠLI